Ogłoszenia i informacje
Data dodania | Treść | Źródło informacji | ||||
23.04.2021 | Uwaga studenci !!
Informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem Rektora dzień 4 maja został ustanowiony dniem rektorskim. W tym dniu nie odbywają się zajęcia dydaktyczne. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
23.04.2021 | Uwaga studenci Nowych Mediów !
W dniach 19 maja i 2 czerwca zajęcia z mgr E. Pastor odbędą się w formie stacjonarnej. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
15.04.2021 | Uwaga studenci I roku pedagogiki !!
Informacja dla osób rozpoczynających zajęcia z Technologii informacyjnej z dr K. Rusak od dnia 20 kwietnia. Informujemy, że zajęcia realizowane będą w jednej grupie. Rozpoczęcie zajęć – 20 kwietnia, godz. 15:30. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
13.04.2021 | Uwaga studenci !!
W dniach 12-16 kwietnia nie odbędą się zajęcia z mgr T. Trocińskim |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
09.04.2021 | Uwaga studenci !!
Informujemy, Dział Organizacji Nauczania pracę stacjonarną wykonuje w dniach 19 kwietnia, 21 kwietnia w godz. 8:00-15;00 W celu ustalenia terminu złożenia pracy inżynierskiej proszę o kontakt mailowy: m.stachowiak@pwsz.glogow.pl lub pod nr tel. 76 8320432 |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
29.03.2021 | Uwaga studenci Instytutu Politechnicznego !!
Na stronie internetowej KGHM “Polska Miedź” S.A. pojawiły się ogłoszenia o naborze aplikacji na praktyki studenckie w zakładach KGHM dla studentów AiR oraz Metalurgii ( https://rekrutacja.kghm.com/Practice ). Zapraszamy studentów, którzy nie mają jeszcze zaliczonych praktyk do aplikowania. |
Opiekun praktyk mgr Z. Rogalska | ||||
23.03.2021 | Uwaga studenci PWSZ w Głogowie !!
Informujemy, iż w związku z obecną sytuacją epidemiczną na Uczelni działa pomoc psychologiczna prowadzona przez dr J. Herbergerem w systemie online pod adresem: https://meet.google.com/lookup/aljhltmb7r , KOD: x3oudn6. Wymagany jest wcześniejszy kontakt z dr J. Herbergerem pod nr telefonu 604 069 132 |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
23.03.2021 | Uwaga studenci !!
Informujemy, że dr J. Herberger prowadzi konsultacje w formie zdalnej pod adresem: https://meet.google.com/lookup/fxuc6arcv7 , KOD:h4nqpr6 Wymagany jest wcześniejszy kontakt z dr J. Herbergerem pod nr telefonu 604 069 132 |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
17.03.2021 | Uwaga studenci IP – II roku Metalurgii oraz Automatyki i robotyki !!
Przypominamy, że do zaliczenia praktyki należy zrealizować 960 godzin na semestrze IV. Praktyka nie jest już dzielona na II semestry, |
Opiekun praktyk
mgr Z. Rogalska |
||||
11.03.2021 | Uwaga studenci kierunku Nowe Media !!
Konsultacje i dyżur w sprawie praktyk zawodowych dla 1, 2,3 roku NM realizowane będą w środy TP od 9:00 do 10:30 online oraz przez kontakt telefoniczny, nr 692826682. W razie potrzeby istnieje możliwość spotkania na uczelni z wykładowcą w wyznaczonym i uzgodnionym terminie |
Opiekun praktyk
mgr E. Pastor |
||||
10.02.2021 | Uwaga studenci !!
Poniżej wykaz zajęć, które realizowane będą w formie stacjonarnej na Uczelni !!
|
Dział Organizacji Nauczania | ||||
13.10.2020 |
Każdemu studentowi PWSZ w Głogowie zostało przypisane konto Google w domenie g.pwsz.glogow.pl. Tego konta należy używać do zdalnego nauczania. Jest to konieczne, ponieważ logując się z innego konta, wykładowca może nie mieć możliwości weryfikacji obecności studenta na zajęciach. Na obecną chwilę zajęcia prowadzone w formie zdalnej to te, które zostały uwzględnione w planach zajęć jako ONLINE. Dane do logowania dla studentów są następujące: Login: (numer indeksu)@g.pwsz.glogow.pl Hasłem do konta jest numer PESEL studenta. Aby zalogować się na konto GSuite służące do zdalnego nauczania, należy wejść na stronę: https://gsuite.google.com/dashboard i podać dane logowania zgodne z powyższym wzorem.
Poniżej znajduje się szczegółowa instrukcja dotyczącą obsługi zdalnego nauczania. Zachęcamy do zapoznania się z nią!
Ponadto dla Studentów pierwszego roku został odblokowany dostęp do e-Dziekanatu na platformie Omnis:
Dane do logowania dla studentów są następujące: Login: numer indeksu Hasło: numer pesel System wymusi zmianę hasła przy pierwszym logowaniu. |
Dział Organizacji Nauczania | ||||
08.01.2018 | Uwaga studenci!!! Informujemy, że od sesji zimowej roku akademickiego 2017/2018 r. wprowadzamy elektroniczny system obsługi studentów. W związku z powyższym rezygnujemy z okresowych kart osiągnięć studenta. Prosimy o zalogowanie się na stronie: https://omnis.pwsz.glogow.pl/auth/login zgodnie z instrukcją: “jak się zalogować?” Login: nr indeksu Hasło: nr PESEL Na platformę eDziekanat można również przejść klikając w ikonę na stronie głównej Uczelni |
Dział Organizacji Nauczania |
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2020/2021
16 października 2020 r. –uroczysta inauguracja roku akademickiego;
Semestr zimowy: 01.10.2020 – 14.02.2021
zajęcia DYDAKTYCZNE: 1 PAŹDZIERNIKA 2020 – 24 stycznia 2021 *
przerwa świąteczno–noworoczna: 23 grudnia 2020 – 3 stycznia 2021
sesja egzaminacyjna: 25 stycznia 2021 – 7 lutego 2021
sesja poprawkowa: 8 lutego 2021 – 14 lutego 2021
*Zajęcia na studiach stacjonarnych dla I roku rozpoczynają się od dnia 12 października
Semestr letni: 15.02.2021 – 30.09.2021
zajęcia DYDAKTYCZNE: 15 LUTEGO 2021 – 13 czerwca 2021
przerwa ŚWIĄTECZNA: 1 KWIETNIA 2021 – 7 KWIETNIA 2021
sesja egzaminacyjna: 14 czerwca 2021 –23 czerwca 2021
sesja poprawkowa: 1 WRZEŚNIA 2021 – 12 WRZEŚNIA 2021
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:
1 LISTOPADA 2020, 11 LISTOPADA 2020, 6 STYCZNIA 2021, 3 MAJA 2021, 4 CZERWCA 2021
ZWYCZAJNE POSIEDZENIA SENATU W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
25 wrzesień 2020
20 listopad 2020
19 luty 2021
23 kwiecień 2021
18 czerwiec 2021
24 wrzesień 2021
Zajęcia na studiach stacjonarnych mogą być realizowane od poniedziałku do soboty
Semestr zimowy – rok akademicki 2020/2021*
TYDZIEŃ PARZYSTY | TYDZIEŃ NIEPARZYSTY |
1 października – 4 października | 5 października – 11 października |
12 października – 18 października | 19 października – 25 października |
26 października – 1 listopada | 2 listopada – 8 listopada |
9 listopada – 15 listopada | 16 listopada – 22 listopada |
23 listopada – 29 listopada | 30 listopada – 6 grudnia |
7 grudnia – 13 grudnia | 14 grudnia– 20 grudnia |
21 grudnia – 27 grudnia | 28 grudnia– 3 stycznia |
4 stycznia – 10 stycznia | |
11 stycznia – 17 stycznia | 18 stycznia – 24 stycznia |
Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny,
Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika,
Zjazdy po TNP
I. | 9-11 października |
II. | 16-18 października / po TP/ |
III. | 23-25 października |
IV. | 6-8 listopada |
V. | 20-22 listopada |
VI. | 4-6 grudnia |
VII. | 18-20 grudnia |
VIII. | 8-10 stycznia |
IX. | 22-24 stycznia |
*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.
Semestr letni – rok akademicki 2020/2021*
TYDZIEŃ PARZYSTY | TYDZIEŃ NIEPARZYSTY |
15 lutego – 21 lutego | |
22 lutego – 28 lutego | 1 marca – 7 marca |
8 marca – 14 marca | 15 marca -21 marca |
22 marca – 28 marca | 29 marca – 4 kwietnia |
5 kwietnia – 11 kwietnia | 12 kwietnia – 18 kwietnia |
19 kwietnia –25 kwietnia | 26 kwietnia – 2 maja |
3 maja – 9 maja | 10 maja – 16 maja |
17 maja – 23 maja | 24 maja – 30 maja |
31 maja – 6 czerwca | 7 czerwca – 13 czerwca |
Zjazdy: Instytut Ekonomiczny, Instytut Politechniczny, Instytut Humanistyczny
Kierunki: finanse i rachunkowość, metalurgia, automatyka i robotyka, pedagogika:
Zjazdy po TP
I. | 12-14 lutego |
II. | 26 – 28 lutego |
III. | 12 -14 marca |
IV. | 26-28 marca |
V. | 9 – 11 kwietnia |
VI. | 23-25 kwietnia |
VII. | 7 – 9 maja |
VIII. | 21-22 maja /pt-sob/ |
IX. | 28-30 maja /po TNP/ |
X. | 11-13 czerwca |
*Dyrektor Instytutu może tez zarządzić dodatkowy/e termin/y zajęć w trakcie roku akademickiego dla kierunku (pkt.3 § 11 Zarządzenia nr 34 /2019 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania godzin dydaktycznych (pensum dydaktycznego) oraz określenia obowiązków nauczycieli akademickich.