Quiz i film – promocja PWSZ w wydaniu studenckim

W piątek wykładowca Instytutu Humanistycznego, dr Jakub Rawski, wraz ze studentkami II roku nowych mediów panią Beatą Dzumyk i panią Pauliną Nowak, odwiedził Zespół Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie, gdzie poprowadził lekcję dla maturzystów „Motyw winy i kary w literaturze różnych epok”. Opowiadał o realizacjach tytułowego motywu w literaturze od antyku do współczesności, a szczególnie skupił się na dramacie Friedricha Dürrenmatta „Wizyta starszej pani”. Studenci przygotowali rozprawę sądową nad jednym z bohaterów utworu, co zostało utrwalone na filmie, który wykładowca pokazał uczniom. Na koniec zajęć, maturzyści wzięli udział w quizie przygotowanym przez panią Beatę Dzumyk. Zwycięzcy zostali nagrodzeni książkami, wydanymi przez PWSZ w Głogowie, autorstwa pana profesora Kazimierza Ożoga „Święty z brązu. Pomniki Jana Pawła II w Polsce”. Podczas prelekcji pan doktor wraz ze studentkami promowali kierunek nowe media i całą głogowską uczelnię. Ten sam cel realizowały studentki nowych mediów, Beata Dzumyk i Klaudia Żarczyńska w czwartek w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie, gdzie pokazano m.in. stworzony przez studentów podczas ubiegłorocznych warsztatów z reżyserem Markiem Domagałą film o Małgorzacie Maćkowiak, malarce i nauczycielce ZSTiO.

Pierwsze kroki studentek w promowaniu uczelni łączą się ze specjalnością, którą wybrały, czyli Public Relations, Social Media i reklama. Dwa ostatnie człony specjalności też realizowały studentki, bo zamieściły swe materiały na Facebooku nowych mediów i zaprezentowały w szkole spot reklamowy, który przygotowały pod kierunkiem mgr Ewy Pastor.